Singel-Sicka

Slut på ensamstående-kvällar?!? Trodde jag på den själv?

Kommer bli en ensam vecka detta :( M ska till huvudstan to-fre på nåt hittepå där han å M ska hålla nåt föredrag om projektet inför en massa folk inom företaget. Iom hans bortavaro från jobb i två dar "måste" han ju jobba in dessa två dagar må-ons istället.
Återigen fick han ju offra två timmar av sin tid idag oxå på kursen.
Det är en trevlig liten grupp vi har..fikar å skrattar å kommenterar saker som vi tycker låter läbbigt. Pratat avslappning, smärtlindring och förlossning idag. Fick se en lightversion av en förlossningsvideo, inte så mkt gegg å blod å slem å äcklo...brrr, men tillräckligt!
Jag trodde jag redan "bestämt" vad jag ville ha för typ av smärtlindring... men då jag "kom på" att det finns en risk att man måste få värkstimulerande genom dropp i handen vid epiduralbedövning sa det STOPP....en nål i handen är min stora fasa! brrr, ge mig hellre tio i ryggen!
Så heeey, det är jag å lustgasen dådå....


Via apoteket åkte jag hem igen å Mange gick å jobba. Köpte hela jäkla apoteket för å bli av med halsbrännan, värt varenda penny om det hjälper. Råkade ramla med en nässpray oxå...fan...jag är svag...

Ikväll har jag käkat god lasagne :) jag är fan BÄST på å laga lasagne...blir bästare å bästare på att laga mat öht ;)
Nu ska jag se på CSI tror jag å slappa lite...lägga mig tidigt å plugga lite i sängen innan John Blund klubbar igen mina ögon. Jag sover sååå gott nu, gjort i ett par dagar (vågar jag ens skriva det, vänder säkert inatt isåfall....) hela nätterna igenom å snurrar inte så mkt å behöver inte kissa...lovely!

So long suckers!




"En bebis kommer göra kärleken starkare, dagarna kortare, nätterna längre, plånboken mindre, hemmet gladare, kläderna sjaskigare, det förgångna bortglömt och framtiden värd att leva för"

Längtar efter dig lilleman!


Kommentarer
Postat av: Icka

Fast om det blir kaotiskt (som det blev för mig några minuter) så förbereder de snitt och då får man en kanyl i handen innan man hunnit bokstavera till NEJ! Jag vill inte skrämma dig, bara förbereda dig! =)

2008-10-20 @ 21:18:51
Postat av: Jenny

Låter bra... du å lustgasen!! D räcker gott å väl ;)

2008-10-21 @ 08:20:36
Postat av: Tezzan

Ja preventivmedel e ju inget man har behövt att tänka på under dessa snart 9 månaderna... Men nu helt plötsligt när det bara är ca 2 veckor kvar så blev det ganska så omgående..ti hi..hur långt gången är du?KRam

2008-10-21 @ 18:37:33
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback