Phonebooth

Fick ett märkligt samtal innan ikväll... jag brukar inte svara på nummer jag inte känner igen men nu hade jag älgat iväg mot köket å kunde likaväl svara när jag gjort denna smärre kraftansträngning...
Svarar å en karl börjar pladdra på engelska å jag fattar inte ett ord. Va säger karln?!?! När jag fick en syl i vädret säger jag att I think you´ve got the wrong number, å han bara no no....jaddejaddejadde....å jag tror att han säger nåt i stil med "just tell him I´ve called"....huh?
Min hjärna  har ju gått i spinn....vem var han å vafan ville han? numret går inte spåra för det är från en svensk telefonkiosk typ...å de kan inte ens säga vart ifrån. Lite läskigt...minsann! :(


Jag svarar t.ex. aldrig på 08-nummer...för vafan skulle de vilja mig? Känner bara en i Sthlm som möjligen skulle kunna ringa å han ringer bara mobilen eller till Mange...
Å nåt annat är jag inte intresserad av tackskaniha...


Fint namn som har namnsdag idag!

Röjt lite....fått upp solstolar å golvfläkt till förrådet FINALLY! Men det satt fan så långt inne...grr
Nu ska en massa återvinning iväg oxå, kartonger och papper en masse...å så byrån då förstås...
Sen börjar jag bli liiiiite nöjdare med tillvaron. "Boandet" har stressat mig lite... men det tar sig.

Jag undrar hur länge man kommer kolla på klockan och tänka "jaha, klockan är tjugo över tio...men egentligen tjugo över elva...inte konstigt man är trött"?
Har ju nu iaf passerat läggdags-tiden....efter tio är det fritt fram å nattas ;)
Å jag är trött som sören... har suttit å gäspat i säkert 1,5 timme allaredan.

Imorrn är det Lund som gäller :( Nu har jag haft två pluggfria dagar så då återstår tre dagar av plugg å skola faktiskt...(å annat skoj som man måste peppa sig med som morot!)


Packa skolväskan kanske å tänka på refrängen...


Natti!





Kommentarer
Postat av: Icka

Blir de månne en Simon?? Det hade jag på förslag också. Fint namn!

2008-10-29 @ 08:44:07
URL: http://ickson.blogg.se/
Postat av: Icka

Förresten.. var det ett nr som började på 88?? Det nr ringde på min mobil på min födelsedag men jag svarade inte. Förra veckan stod det i tidningen här om det. Folk som svarat hade fått mobilen förstörd och de som ringt upp nr med kontantkort hade fått kortet tömt. Scary!

2008-10-29 @ 08:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback