Trött, böl å bebisgny

Jag gick å la mig men kunde inte somna igår :( Mange kom runt midnatt å jag trodde jag skulle slappna av när han väl var hemma men jag låg å snurrade från sida till sida, testade ryggläge, testade framstupa sidoläge....alles, men kände mig kvävd i de mesta lägen eller så började jag må illa och det brände i halsen :(
Så jag är trött...

Precis pratat med kusin från BB :) Åhhh så härligt å höra det lilla livet gny i bakgrunden!
Nu längtar jag efter mitt lilla gny <3

Plugg och föräldrakurs står på schemat... får se om jag får gå själv *arg* eller om M kan avvara två timmar av sin otroligt dyrbara tid på jobbet :(
Karljävel...höll på å börja böla i morse när han frågade om han tvunget måste gå. KLART han inte måste, men borde han inte vilja?

Får väl dra med mig nån annan isåfall...vill inte sitta där själv :(

Kommentarer
Postat av: Icka

Anton var bara med på första träffen och på BB-besöket. Det var flera tjejer/kvinnor som var ensamma! Tråkigt, men sant! Du är inte ensam!

2008-10-16 @ 11:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback