Ännu en dag närmare 30 ;)

Tack för alla grattis-sms :) Hann inte ur sängen förrän de haglade in....gör mig såå glad!
Ännu gladare blev jag då jag väcktes av att det prasslade å dunsade i sängen då Mange kånkade in mitt stora paket i bingen vid KVART I SJU!
Jag har varit SÅÅÅ nyfiken, det tillhör ju inte vanligheten att jag faktiskt blir överraskad med presenter. Oftast får jag styra kosan själv å välja paket å slå in det till mig själv...haha...
Blev lite konfunderad då han säger innan jag öppnar att "bara så du vet så har jag INGA som helst baktankar med paketet"
Huh?? Nån som vågar gissa vad jag fick?
Har fotat men kameran är för tillfället på laddning...horribelt dåligt batteri i manicken!

Sovit konstigt inatt....vet inte om jag typ glömde andas sisådär vart tionde andetag för jag tyckte mig ha svårt att få luft?! Har jag blitt så jäkla tjuck att jag måste sova sittande?!!? nooooo
Hade halsbränna så jag trodde jag skulle brinna inne :( Höll på å pjuka på parkeringen utanför Willys igår....urk! Vart lite stressad när jag skulle handla mat å hinna hem så Mange kunde ta bilen på sitt hemliga uppdrag. (ni läste rätt, jag handlade faktiskt på willys då jag agerat taxi åt lajzan)
Strax efter 19 ramlade våra kära "grannar" in här...trerätters blidde det :) Först en liten bubbeldrink med salta pinnar å frukt (egentligen var det bara flädercider...inte fan ska de få skumpa när inte jag får?!? haha)
Sen gjorde vi tomatbruschetta och prosciuttoinlindad sparris till förrätt...med rostade pinjenötter å parmesan :P
Till huvudrätt blev det f
läskfilé under italienskt täcke (mozarella, grillad paprika, valnötter och basilika) med ris å sallad. Sen hade Myspysan gjort en jättegod äpplekaka som vi mumsade i oss....
Jättemysig kväll, fick ett "Bolasmycke" eller "änglaskydd" som ser ut som en liten discokula...ska hänga å spela på magen för lilleman därinne. Klingar fint, men jag själv hör det inte för det är så speciellt ljud å så långt ner...
Har väl inte köpt konceptet helt å hållet... men det är ju ett fint smycke å passar in bra på min syn av mig själv i höst ;)
(stickade långa tunikor, leggins, stövlar å blond kort page....ja....jag tror fan jag ska klippa av håret!)

Stackars Mange är inte kry alls....återigen feber... :( Men inte är han hemma från jobb inte!

Näe nu hörde jag postagubben i trappen....kom på att jag i all hast glömde kolla posten igår oxå....
Å så börjar det bli dags för lunch :)

Lite ensamt å tråkigt härhemma...men ikväll blir det mys med mitt <3

Hoppas ni får en bra "min-dag"/fredag!


Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback