Att fulgråta hurts

Aarrrhhh... Ramlade över Fab5 på sexan å de visade fortsättningen på ett program jag ramlade över igår...
Idag var det WEDDING... Usch... satt här i min ensamhet å ulkade å riktigt  fulgrät :(
Såå vackert å sååå mkt hormonöversvall : (

Blev tvungen att skicka ett sms till min lilla turk...

"Usch, d här med hormoner är ett jävla meck :( precis kollat på Fab5 å riktigt fulgråtit... De hade ett riktigt drömbröllop och jag önskar verkligen att den dagen kommer för oss oxå. Älskar dig, du är mitt allt!"

Ska vi gissa att jag inte får något svar? Att jag skrämt livet ur stackarn ordentligt återigen? mohahhaaa

Apropå turk så kommer han äntligen hem ikväll! <3

Nu har jag lipat så jag har headache.....fück de luxe

Parentes:
En vacker dag kommer min grannes ytterdörr förvandlas till brasved....antingen av honom själv av ren utmattning efter allt övervåld han utövar, eller av Sicka with the axe - her best friend
Slut på parentes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback