Brrrrrrrr...

...änner sööööööööören! Jäkla hals/innandöme :(
Kanske iofs inte blir bättre av å äta ett surt äpple å har planer på att sätta i mig en tallrik yoggi.... men Arlas jordgubb (blir ALLTID jordbubb i mitt första försök) /smultron är så syndigt god....

Lilleman tycker inte om/tycker bra om att jag har en soffkudde i knät med datorn på....kickar som satan därinne....vet inte om jag kommit fram till att det är mysigt eller om det är obehagligt än. Tur den lever, den rackarn...för hans skull, skulle bli bra sur å ledsen om han kommer på andra tankar.
Tittade lite på treans Sjukhuset innan å de visar ju litegrann ifrån Neonatalavdelningen där...å jösses, idag har det VERKLIGEN gått upp för mig att jag har en sån liten därinne....hallå, det är en BEEEEEEEEEEEBIS därinne! Det rann en tår när jag såg det lilla lilla livet som kämpade för sin existens...tvillingsyrran hade redan tagits av änglarna å nu kämpade hon mot en dålig mage och infektioner plus de andra problem för tidigt födda kan drabbas av...
Tydligen så kan han härinne nu öppna å stänga sina ögon samt biffar till sig med lite muckler ;) Men hur stor kan han tänkas vara?
Väger nog runt ett kilo och är strax över 20 cm läser jag....shit.... galet!

Idag har jag spenderat ganska många timmar på Statöl.....inventerat för å vara exakt mellan 8-16. Tradigt, men tiden gick ändå ganska fort tycker jag. Kanske för man har så trevligt sällskap?! :)

Är home alone här...mankepankan är hos Martin å spelar spel eller nåt annat trams. Jag har pratat i tele med Therese :) Trevligt! Saknar den skatan..haha

Ska väl snart gå å lägga mig.... sätta i mig yoggin, slappa en kort stund till å sen får en novalucol göra mig sällis i bingen.

Imorrn ska vi bjuda hem 29:orna på födelsedagsmiddag :) Ledig hela dagen, ska bli wonderful!

So long sunshines!

Kommentarer
Postat av: Icka

Ja, det är KÄRLEK vill jag mena! Bara 3 månader kvar tills du får din sockerbit!! =)

2008-09-11 @ 11:42:00
URL: http://ickson.blogg.se/
Postat av: Icka

Congrats!! Hoppas du får en goe-dag!

2008-09-12 @ 10:28:35
URL: http://ickson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis på fådelsedagen! Hoppas den blir finemang. :)

Och att du får alla saker du önskat dig!

Många kramar!

2008-09-12 @ 11:11:10
URL: http://fianactually.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hm.. Ja, jag menar fÖdelsedagen... :)

2008-09-12 @ 13:00:51
URL: http://fianactually.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback