Det var väl själva faen...

....det är bara EN unge i min mage! Folk förundras över att jag inte ska föda inom det snaraste.... lägg av?!
Ett helg gäng kunder har kommenterat magen i helgen å det stör mig...eller gör det det? Vet inte om stör är rätt ord...men ge fan i å tycka å tänka om MIN mage högt iaf. Jag VET att den är stor...men själva jag är inte så kollossal tror jag inte...Ungen väljer väl bara å växa fort...vafan vet jag?! Tror jag ska börja säga att det är två till folk jag inte känner, så får de tro rätt iaf...å när jag säger att det bara är en så frågar de om jag verkligen är säker, att den andre kanske gömmer sig å jaddejadde...MEN hade man inte upptäckt det iaf på de två väldigt ingående ultraljuden?!
Trots mitt mentala lilla utbrott har det gått helt ok å jobba, känns i ryggen idag bara....å så har inte huvudvärken släppt helt å hållet.

Tror redan han lagt på sig lite muckler därinne, för jädrar sicket hålligång det är därinne idag : /
Han är inte van vid att morsan parkerat arslet i stillasittande position med studieböckerna direkt...haha
Jag läser o läser men tycker inte jag kommer nånvart... :( Segt med engelska facktermer hitan å ditan å som dessutom inte finns å slå upp nånstans...gahh...trodde jag hade bra ordförråd, men när det gäller facktermer går jag fetbet...

Har bokat in myskväll här ikväll... blev ju inte mkt med det i fredags när någon (inte jag) somnade i soffan vid 21 :(
Sjukligt sugen på chili con carne, så nån mysmiddag blir det ju inte direkt dock ;)

Var längesen jag körde en dagens:


Dagens mat:
Bestående av kycklingfilé, stekt prosciutto, sparris, tzatziki, pestopasta å blandsallad med parmesan å pinjenötter. Mumma :) Å givet till detta, citronvatten med isbitar!
(Försööööker köra liiiiite detox efter allt smågodis jag proppat i mig på jobbet....bara för jag ska försöka hålla nere på godis å socker inför glukosbelastningen å faktiskt äta som jag brukar så har jag haft det askämpigt med godiset!!)

Dagens klädsel: tunika, grå hoodie, svarta dans/yoga/mysbrallor å röda varma strumpor....drar som faen från fönstrena nu när det blåser ute :(

Dagens humör: Varken av eller till, lite uttråkad och understimulerad gissar jag

Dagens musik: Chris Brown - Forever...

That´s all folks....back to the seventeenth century....yey


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men jobbiga människor som tror de vet bättre än en själv.



hoppas du får en finfin tisdagskväll! kram!

2008-09-16 @ 15:31:41
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback