Dolly Dearest

Igår invigde jag Dolly... Dolly my dearest damm sucker (ska uttalas som damn sucker)
Gick som en dans :) Skönt att slippa fastna med sladden, kånka ut mackapären å sen få den i hasorna hela tiden!
Mange tycker den är så snygg (!) att den står i stora rummet....kan jag leva med...

Seg dag... inte mkt å förtälja : /

Jag är i klippa-håret-tankar... som vaaaanligt när jag väl börjar få lite längd... Jag har ju ändå aldrig nånsin håret utsläppt?! Alltid alltid alltid tofs...




Me....dagsfärsk faktiskt

Isåfall har jag tänkt mig å ha en rufsig page-aktig frojs....och ja, utväxten ska väck väck väck....
Vad tror ni...är jag dum om jag klipper mig på ett ungefär som på bild 2?
Fan vet.... : /

Näe....dags å börja förbereda maten kanske.... ska äta som ett djur ikväll, haha, för efter 24.00 är det fasta som gäller...purk :(
Idag har jag faktiskt varit ganska duktig med å hålla mig ifrån sockret... mellis idag bestod av bakade äpplen med kanel, snurrade i fiberberikad havre å överösta med mild vaniljeyoghurt... soooo damn good!
Fullkomligt älskar svenska äpplen i alla dess former <3

Food var det....

Kommentarer
Postat av: Icka

Klippt dig du. Det är ju bara hår. Det växer ju ut. Det är iaf mitt motto! =) Det är ju inte som en tatuering!

2008-09-16 @ 23:18:07
URL: http://ickson.blogg.se/
Postat av: Jenny

SÖTE <3 Tycker absolut att du kan klippa dej som på bild nr 2. Blir OXÅ sugen på att klippa av allt mitt hår =\ Men ja bangar nog =P

KRAM kram

2008-09-17 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback