En bra dag...

Har haft en ganska bra dag...lite små-ensamt om man bortser från att Liza var här en sväng å gratulerade.
Tack igen för alla sms å alla hälsningar :)

Ikväll blir det slapp å mys här hemma med hämtpizza faktiskt...
Hjärtat kom hem med 5 gigantiska röda rosor och en tårta :) Jag har helt klart underskattat honom <3

Hittade lite blandade foton när jag laddade telefonen....här kommer ett litet potpurri av den senaste tiden



När man hackar fem tubbidahlamiljoner lökar för att göra tacopaj åt Liza lipar man sönder sig!
Maggis å jag käkar stekt fläsk å raggmunk på Kosta Outlet...yummi!
Mina första (å än sålänge enda) mammabralls... riktigt sköna! Mannekängar i lillebrollans spegel ;)
Hemma hos mamma å pappa <3



Roadtrip till Skåne....vi hittade värsta bananerna på Ica i Braås :)
Behövdes liksom inte mkt mer till lunch/mellanmål
Därför blev burgarna på Ebbas fik lite av mellis/kvällsmat....I like that place!


Man kan ana presenten... En dammsugare! PRECIS vad jag önskat mig....ju faktiskt! :)
Manges kollega hade varnat Mange för att han skulle få stryk av mig om han köpte en...haha så FEL man kan ha!


Näe nu är det strax dags för pizzan.....ska bli GOTT!


Kommentarer
Postat av: Jenny

KUL me lite bilder =))

2008-09-13 @ 11:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback