Fredrik "Bulan" Wikingsson...haha

Det var smask med tacos igår...skrattade gott åt Patrick som blir knäpptyst när man äter (han slukar maten i ett nafs...matvrak å kroppsbyggare som han är) sen sitter han mest bara å tar igen andningen...
Missade halva Idol tror jag... men såg iaf Olga "sjunga"....jösses...no comments!
Sen slog vi över till Filip å Fredrik (jag ville egentligen se Efterlyst jue...) å jävlar vad jag å My flippade ur! När de skulle stapla backar garvade vi ihjäl oss åt Fredriks lilla bula, korta byxor, långa ben å stressiga beteende. Jag ljuger inte om jag säger att vi skrattade stuplöst i en halvtimme! Trötta antar jag....
Hade nästan (men bara nästan) lite träningsvärk i magen sen.


Torsdag idag... "ledig" från skola men har massor att göra....märks inte det? : /
Seg i skallen, täppt i näsan...
Ska ta Stella en sväng sen tror jag....fortfarande inte köpt ljung till balkongen! Å så alvedon å novalucol....(å kolla stövlar å jacka?) Får se vad jag hittar på...
Får spunk om jag bara ska sitta inne iaf :(


Carpe diem slöis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback