Friday night!

Här blire snart pizza o postkodmiljonären....haha...jag är en sucker för frågesporttävlingar, ok jag erkänner!
Vi åker norrut imorrn istället, försöker komma iväg tidigt....(vi vet ju ändå hur det blir, right?!)
Mange den lille grisen bojkottar windows...så all musik är oåtkomlig för tillfället :( Jag som brukar stuffa runt lite lagom (ja, magen oxå såklart) såhär för å fira in fredagen....
Men OM det hade funkat så hade jag spelat den här riktigt HÖGT å hållit hårt om lilleman ;) vill ju inte gärna ge honom fler men än han redan fått från mina dåliga gener...haha

Fick en dvd med posten idag förresten! :)
Kusin Veronika som skickade en film hon tyckte vi skulle låna....*tackar å bugar djupt*
Kärlekens mirakel heter den å är en filmatisering om hur det ser ut från scratch till färdig bebis....INUTI liksom ;) Vetenskapens värld de luxe!

Näe, nu ska det väljas pizza och pizzaställe....ryktet säger att det kaaaanske inte blir LaMare faktiskt.

MYSFREDAG!!!! I LIKE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback