Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me....

Ambivalent dag... så jävlars pissig har den egentligen inte varit, men den känns pissig iaf...
Jag är så trött nu i eftermiddag att jag bara vill börja lipa :(
Hjärn + järntabletter jatack?!?!

Förmiddan spenderades i telefonluren....kö + kö
Först till försäkringskassan (blev inte mkt klokare direkt) där jag var nr 89 i kö å sen till BM där det var än längre kö!


Varit i skolan....12-14, underbar tid sådär mitt i lunchen så energin bara chockdyker ner i fotknölsnivå.
Köpte mig en sunkig ceasarsallad på pressbyrån iaf som jag åt på vägen hem.
Hamnade på Teckomatorpståget bara för jag var tvungen å kissa innan tåget gick....jäkla fjortistid jag åkte visade det sig, högljudda ungdomar (jag är ju faktiskt ingen längre själv tyvärr) som jag blev halvt tokig på trots att jag hade musik i öronen.
Var man så jävla snackig å trög på gymnasiet?

SNART FÅR JAG SPEL PÅ  MIN GRANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haft ont i magen idag... känns som om den liksom inte sitter "fast" ordentligt undertill... så när jag ställer mig upp så ramlar den ner å det gör hiskeligt ont :(
Har jag sagt att jag fick liv i vågen? den blev nog bara chockad vid mitt första försök... önskar den hade lagt av...

Hade tänkt rensa ut lite gammalt fryst i frysen...eller med rensa så menar jag egentligen äta upp. Tänkte först att det vore gott med köttbullar å potatis -> när jag tar upp paketen är det FYRA stycken kvar! Visst jag har färs å göra egen men då saknas det lök och mjölk....Jag tänker INTE handla!
Reservplan.... lunchkorv å potatismos.....tar upp korven å tänker att "jaja, lite mjölk kan jag väl tänka mig å köpa då" men märker då att paketet inte varit tätt så korven är alldeles frysskadad så näääe....
Å det var ungefär vad vi hade i matväg....så nu matvägrar jag :(
Gissar att det hela slutar med att Mange går in på Ica och köper något som enbart ätes ikväll....å så står vi med samma problem även imorrnkväll?!?
"Vårt" hushåll i ett nötskal...

Bitterfitta jag är, jag vet....men jag antar att det bara är å bryta ihop å komma igen....ingen tycker ju synd om en iaf!
Bara så himla mkt å tänka på å jag känner mig pressad med det mesta....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback