Jomenvisst....

Kikat lite på Vem kan slå Filip å Fredrik....kanske inte så jätteunderhållande direkt?!?

Idag har jag bakat kärleksmums...men var visst lite för generös med formen så den ble jättetunn..hihi...jaja, jag KAN inte vara bra på allt ;)
Till middag blev det (äntligen) biff, potatis, brunsås, lingon å inlagd gurka....haft sug på det i evigheter men det har inte blivit av förrän ikväll.

Hade ingen cocos hemma så jag fick kila in till grannen (ica inte psykot)...utanför sitter en äldre herre å häver i sig en öl å jämte sig i koppel har han världens sötaste hund...å jag fick nästan tårar i ögonen. Stackars hund?! Eller överreagerar jag? Klart han kan vara en bra hundägare?! Men jag tvivlar ändå, att sitta på en bänk utanför Ica å dricka öl en eftermiddag tycker jag inte tyder speciellt mkt på att man kan ta hand om sig själv på ett bra sätt...så hur kan man då ta sig rätten att ta hand om en annan än sig själv? helt oförståbart...
Har fortfarande hunden på näthinnan....så nåt i dess blick fastnade i mig iaf :(

Börjat äta järntabletter oxå, så nu vore det väl fan om man inte kommer i form snart....såhär trött har jag inte varit sen i början av graviditeten...om ens då?

Ryggont...magen känns bättre iaf....alltid något

Nu ska jag gå å sova....imorrn är det inventering på jobbet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback