Kan ni tänka er?!

Jag har klänning/tunika på mig idag!  ;) Det händer inte ofta kan jag tala om...
Det där med strumpbyxor är intressant när man är gravid, no comments needed.

Shit, jag är ju döhungrig? Ramlade på mig bara sådär :(

Lizan kidnappade mig igår för att kolla på handboll. Köpte oss en kaffe å satt i solen en stund innan dess å tjötade.
Jo, handbollen....jag hann ju bara se första halvleken å den var jämn...men tydligen tappade de på slutet trots ledning med ett par bollar....synd! Många nya ansikten i laget, inte många som var kvar från förra säsongen, inte så konstigt när de trillat ner kanske. Vi skrattade gott åt minnena sen vår personalfest i våras, vi mötte ju en del av laget ute sen för de hade lagfest samma kväll...jösses vicken kväll! Så roligt vad vi kommer ihåg olika saker....men ingen glömmer Liza som gick hem med en halv sko iaf....haha SKATAN! <3
Gick bra å jobba igår, var lugnt å skönt faktiskt. Jobbade med en ny kille som bara gått upplärning tre dagar, men det gick finfint. Känner mig dock lite småbakis idag, inte riktigt fått igång kropp å knopp än.

Kanonväder så vi får se om det kanske blir en promenix idag? Nja...kanske iaf ;)

Nu MAAAAAAAAAAAAAAAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback