Kvällsfunderingar...

I skolan idag lärde jag mig absolut ingenting....vad jag ÄLSKAR sån bortkastad tid!
Fick dessutom stå på tåget hem, var vidrigt!
Läste dessutom i lokalblaskan när jag kom hem att alltfler klagar på för stor trängsel på tågen...men att det inte finns fler tågvagnar/lok/whatthefuck att sätta in. Hur kan man ha sån tågbrist? Å nån jävla ansvarig tjomme har mage att uttrycka sig såsom att "man betalar för transporten, inte för nån sittplats". Får jag be herrn att ta sig i röven?!?!? Så jävla dyrt man betalar för å åka tycker jag minsann att man ska få lov att ha röva nånstans oxå....men det kanske bara är jag....

I samma lokalblaska läser jag att det varit högtryck på BB här istan i sommar.... i augusti har tydligen över 300 förlossningar ägt rum....my god! Gissar att jag prickar in lågsäsongen?!

Idag har krakel spektakel fått sin första post :) ett flyttkort från sysslingen (?) Linus!


Jag har ätit rödbetor ikväll....yummi! Inte enbart då...utan en matlåda från gårdagen oxå...
Mange den lille grisen äter pizza å spelar spel av nåt slag....på bortaplan så jag har hela soffan för mig själv ;)
Suttit å "tittat" på Idol...denne käre vän som återkommer år efter år... kan verkligen inte bestämma mig för om jag tycker det är underhållande eller om jag helt enkelt hatar skiten?
Jag blir bara förbannad på alla pajasar...


Vad ges nu på televisionen? Väckelsemöte eller Leila bakar....jippi...då...
Jag ser Jonas Gardell å slår över till Leila bums....

Tyckte det var lite skrattretande att tidningarna igår skrev två skilda inlägg som jag genast kopplade samman av oförklarlig anledning....
1. Barn som föds med en äldre fader löper större risk för mentalsjukdom (ja nåt i den stilen)
2. Tommy Körberg 60 ska bli fajja...
Comments necessary?!?

Å så är cirkus Tito igång igen....bura in äcklet!


Igår gick jag å la mig redan vid 22....å då hade jag längtat i två timmar efter kudden! Gissar att det blir en repris även idag...   ;)

...om jag bara kunde sluta tänka på vad jag ska stoppa i munnen härnäst.... vet inte vad det är med mig aptit ikväll....omättlig! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback