"Linda du ser för djävlig ut i håret!"

Haha....hade näääääästan glömt bort mina små favoriter från Köping....fick ju inte ha kvar dom som bakgrund på min dator för Mange...haha
Så nu har jag Marilyn Monroe som bakgrund...

Måndagkväll å man sitter här i soffan å pluggar....eller mja...pluggar/msn:ar/bloggar/kokar äpplemos ;)

Blev en mysig fredagkväll till sist, god pizza å mys i soffan till film. Kanongod pizza från Torino...
Lördag
Som anat kom vi inte iväg norrut förrän runt 11 å var alltså uppe i Växjö runt 13. Där var även Jkpg/N-hammar på besök...blev god mat å några timmars slapp social tillvaro. Fick ett par fina Attling-örhängen av svärmams...hon diggar verkligen å köpa smycken....kul, för det unnar jag mig ALDRIG själv!
Var väl kvar där till strax innan 23 innan vi for ut till mina päron för å nana....finns ju inga sovplatser hos svärisarna längre nu när de flyttat!
Mamma å pappa hade bakat paj å väntade in oss för å äta....så vi satt vid halv tolv å drack kaffe å käka paj ;) Ny bäddsoffa hade de införskaffat som vi fick inviga.
Söndagen blev en slapp söndag. Tror vi spenderade halva dagen med å äta..åt åt åt...å det var inte så nyttiga saker vi krängde direkt! Men heeey, smal kan jag försöka bli i januari!
Fick massa paket oxå :) Min mamma tar verkligen min önskelista och översätter till inköpslista... grrr... men TACK jag är sååå nöjd!
Kollade lite fotboll (svenska cupen) å jag å lillebror var väl ganska nöjda med resultatet...trots att det satt ganska långt inne.
Sen for vi söderut igen...helgen går så fort! Var väl här runt 8 å M for en snabbis nerom jobbet innan vi parkerade oss i soffan. Mös å kollade på tv...
Gillar höstmyset! :) Vi har eventuellt planer på g...men de är inte spikade på långa vägar än....hemligt so far!

I morse gick jag upp å pluggade duktigt... sen vid lunchen blev jag kidnappad av Liza som inte tyckte jag skulle äta soppa som jag stod å kokade ihop...så det blev paj å sallad på Annorledes å lite shopping på stan innan vi ramlade inom solariet på vägen hem.
Nu sitter jag alltså här igen å pluggar....hoppas hjärtat kommer hem snart...men då borde jag pluggat mer, så dags å sätta fart!


Ciao folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback