Men kolla då...

Ni fattar fortfarande inte vad jag menar? Kolla bild nr 2...gahh
Hade jag inte "svalt nåt olämpligt" hade jag varit på vippen att gå på informationsmötet som hölls på polishuset inför nyrekrytering av poliser... yeppidou, I´m that desperate!
Inte för jag vill bli polis...no no no...utan för att eventuellt få info av en snygg sådan ;) troligen inte...men iaf!

Är nere i en energisvacka för tillfället *bänkar mig i soffan* har annars fibblat å grejjat här kan jag lova. Har kört igång en lååång playlist på krysslådan å städat upp i klädkammaren....tummarna har äntligen kommit ur jaaa....
Deprimerande stort antal kläder har stuvats undan en sisådär 4-5 månader i hopp om att man sen ska lyckas komma i iaf ett fåtal av de gamla favvisarna.
Samtidigt har jag avkalkat kaffebryggaren med ättika....ska tydligen vara lika effektivt men ett miljövänligare alternativ...vafan vet jag?! Nu luktar här sur ättika i hela lägenheten iaf...så nån nytta hoppas jag den haft!

Alldeles till mig i trasorna förut glömde jag ju berätta om min snabbvisit till Lund! ;)
Enligt schemat så hade vi introduktion mellan 9-12 idag å sen ett mentorsmöte efter det.... förra året (jaha sen när var det 2007 i våras?!?! Svensson....) hade vi intro i en halvtimme å sen underhöll Dick Harrison oss fram till åtminstone halv tolv...

Idag traskade jag till tåget igen kvart i tio! Åkte till å med på övergång tillbaka hem igen....
Ap-historiska institutionen har ändrat om kursen totalt, tackskanihaerajävlar, så det blir till å läsa OM i stort sett hela kursen istället för att komplettera upp lite småsaker....å de poäng jag tagit räknas typ inte in eller om i den nya kursen alls utan får tillgodoräknas utöver....tackskanihaerajävlar2
Jaja...men motgångar är ju lite av min likör nuförtiden så jag ger mig fan på å nu läsa som en gnu då istället för å bråka till ingen nytta. Har ingen aning om vilken av två möjliga temakurser jag kommer få läsa, så jag har fanimej beställt böcker till de båda....just in case! (på bibblan kära du, jag tänker inte betala ett öre!)

Näe...gå å kolla om det finns tvättid på torsdag kanske....å sen börja förbereda maten?!
Kassler, ris, champinjonsås å sallad ska de bli idag är det tänkt :)

Jag har förlorat mina orienteringspunkter
Jag simmar i grumligt vatten
Ta mig med så långt bort som möljigt
Landskapen glider förbi och dimman skingrar sig
Tack vare dig kan jag andas på nytt

Tellement loin de ce monde



Komsi komsi så ska jag bjuda på saft å bulle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback