My day

Uppe med tuppen...njae....kanske inte...mysmorron med kramar i sängen innan jag gick upp å åt frulle.
Tågade till Lund för mina käääära 2 timmars seminariekurs, sen på tåget å hem igen.
En kursare sa idag att jag måste vara liten för att va gravid med bf i december....HENNE tycker jag om från om med nu...haha
Invigde mina nya jeans å nya tröja idag... jeansen är underbara! Mörka så man får va försiktig så de inte torrfäller dessvärre...enda minuset dock :)

Vad gjorde jag när jag kom hem? städade lite tror jag å plockade med kvällsmaten. Blev nån typ av kasslergratäng som jag halvt snodde å halvt improviserade ihop...gick hem iaf : )
Sen har vi bara myst i soffan större delen av kvällen, har inte varit såhär lycklig på länge!
Nu den senaste halvtimmen har jag hjälpt hjärtat å packa lite smart å strukit lite skjortor han ska ha med...(+annat oxå såklart, det tar inte en halvtimme å stryka tre skjortor!)
Åh satan i gatan va jag kommer sakna honom!!!

Haha.... lyckades visst "lura" en hel del av er med det lilla lovetestet... (jag skyller på Jenny, hon tyckte jag skulle testa i min blogg....jag bjöd henne på mitt test...hon vet ju redan allt om mig! Jag läser alltid allting kritiskt å ser man längst ner så ser man att det står att det är ett skämt)
Det roliga är att jag VET att en del av er är sånna jäkla liars!


Näe, jag ska väll gå å besöka kuddarna i sängen de närmsta 7-8 timmarna.
Ledig dag imorrn, fylld med plugg dessvärre...kaaanske en liten shoppingtur oxå...bränner ju att ha pengar att spendera liksom ;)


Nattinatti

Kommentarer
Postat av: glitzy

lägg upp barnen då :)

2008-09-24 @ 10:08:21
URL: http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback