Ok...jag önskar mig...

Det var väl ett evinnerligt tjat om vad jag önskar mig...har ni inte fattat att jag inte ens fyller år!?!?

Men ok...jag ska ge det ett ärligt försök...

  • Först och främst önskar jag mig en ny kropp, den jag har nu gör ont faktiskt... :( Alternativt önskar jag mig skön avslappningsmassage eller nån annan skön spa-behandling.
  • Sen önskar jag mig en ny dammsugare, en sån sladdlös som man inte kör in i fötterna på sig själv med.... Ergorapido? heter den så...så man får en dammsugare+handdammsugare i ett
  • I höst/vinter skulle jag vilja gå klädd i tjocka leggins/strumpbyxor, stora stickade tunikor/tröjor och svarta stövlar i stil med ridstövlar. Jacka saknar jag, har redan svårt att få dom att gå runt magen :( Eftersom jag saknar allt av det nämnda ovan så önskar jag mig presentkort/pengar så jag kan besöka H&M, Gina Tricot, Din Sko eller dylikt
  • Äger enbart ett par mammabyxor, känner mig gaaaaanska så begränsad....så ja, presentkort till byxor as well!
  • Nu när mitt hår växer som ogräs önskar jag mig en bra hårtork...nån med lite klös i och som har många olika värmelägen att välja mellan. Apropå hår, så behöver det klippas oxå....usch.... allt på en gång :(
  • Pallen som jag tidigare önskat mig är redan inhandlad av moi yours truly
  • Klocka, armbandsur...vore trevligt
  • Smörgåsgrill vore trevligt, kossan som jag säkert fick för en sisådär 10 år sedan har lämnat jordelivet efter det att jag fått dåndimpen på att osten/mackan/helaskiten bara fastnade hela tiden. Vill helst ha vit/pearl av OBH Nordica om det ens finns?!?
  • Måttsats med dl, msk å sånt....i hårdmetall eller helst sten....haha...jag bryter sönder allt i plast!

Sådär, det var väl ett ärligt å rätt bra försök?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback