Onsdag 24 september

Wawaweeewa!

Onsdag redan....veckorna verkligen flyyyyger fram!
Har en ledig dag idag..å solen skiner å det är sååå fint å skönt ute :) Så idag ska jag nog samla vuxenpoäng å köpa å plantera ljung i balkonglådorna.... murgrönan där börjar nog känna sig ensam sen jag slängt allt annat mög som var där i för en halv evighet sen. Ska väl gå en promenad oxå i fina vädret....å framförallt PLUGGA!

Vaknade av manges larm....låg å mös till dess att han skulle upp, skjutsa ner honom då han ju idag hade både rygga å väska med sig...buhuu...
Antar att han är på Kastrup nu. Lite avis...jag vill oxå se Hagia Sophia och Blå moskén! Så mange har fått ta med kameran å åtminstone fota massa. Så det blir inga foton förrän nästa vecka....Hade annars tänkt fota magen för nu har den växt mkt sen sist.
Körde sen inom jobbet, kopierade oktoberschemat...haha...knappt lönt då jag jobbar 4-5 dagar ;) prata lite med cb, ninna å chiefen. Ska ju jobba i helgen så det kan va gott å veta att stället iaf står kvar.

Jo, jag har oxå testat å göra barn... satt häromkvällen å testade å konstigt nog så fick Mange å jag en mulatt-pojke....hur nu det kan ha gått till? sparade aldrig bilderna men idag har jag testat med andra bilder å då blir istället dottern konstigt mörk... Fulare pojkbebis-unge får man nog leta efter....måtte inte lilleman i magen bli så ful...haha






Han ser ju ut som en tjock liten gubbe??
Urk!

Ha en underbar onsdag!
(Imorrn är det ju lön....yey!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback