Sugar....ah honey honey!

You are my candy girl, and you´ve got me wanting youuuu.....*nynnar*
(kommer osökt att tänka på Filip å Fredriks Bra eller Anus där....ajdå)

Headache... beror nog på en mängd faktorer idag....
7.30 imorse satt jag med en stor fet citrondrink hos BM....inom fem minuter skulle det lilla äcklet ner i magen. Var inte såååå farligt som jag förväntat mig ändå, folk har sagt att man blir typ helt klistrig om tänderna å så matt att man kan svimma (!).
Det jag tyckte var värst var att iom att jag inte fått äta nåt så var jag sååå hungrig, å visst 3 dl mättar lite men citronen i gjorde att jag fick en sjuk halsbränna å stundvis kändes det som om vätskan var uppe i halsen å vände. Inte för jag var så äcklad, utan för att magen reagerade....
Fick ligga/sitta där ute i väntrummet (nu förstår jag varför de har typ 6-7 soffor) i två timmar. Under den tiden fick jag gå in till Birgitta för å mäta SFmått, blodtryck å kolla hjärtslagen hos lilleman :) Alltid lika mysigt! Måtten var kanon, inte förändrats något alls i stort sett å jag ligger mitt-i-prick på kurvan.....SÅDESÅÅÅ
Efter mina två timmar så fick då äntligen undersyrran sticka mig i fingret för å kolla järnvärde å glukosen... järnvärdet låg på 126 och glukosen på 6,1....mkt bra där oxå alltså :) Trodde inte mitt järnvärde skulle va så ok ändå, har ju bara käkat mina tabletter i några dagar...kanske inte hade så dåliga värden från början då ändå??!!

Efteråt gick jag bort till 7eleven å köpte frukost....en grov macka, ananassmoothie, ett hårt päron och en sån där ny liten chokeladkaka ;)
Bussade hem, käkade lite sötmandel mot halsbrännan å slocknade på stört :( Sov till halv fem! Var helt färdig som artist tydligen...

Ska strax in på Ica å köpa gurka å tacosås....bjudna på mat borta i 29an ikväll :)
Mange är i Malmö idag men jag hoppas verkligen att han är på väg hem...ska vara där om 20 min nämligen.

Imorrn går jag in i v.28.....GAHHH
91 dagar kvar....
Men hellre 91 än 101, 111 eller 121... Helst 81 ;)

Får väl svida om å lalla in på Ica....ringa å se så karln är på g, ibland är han så respektlös när det gäller å passa andras tider :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback