Till sig i trasorna... ;)

Ahh.... jag är en riktig sucker för utryckningsfordon ;)
Alldeles nyss körde en akutbil, två ambulanser och som grädde på moset - sist men inte minst...tadaaaa- en polisbil, förbi här... gissa vem som stod alldeles till sig i trasorna å tryckte näsan mot köksfönstret?? :)
Att de dessutom står här bara några hundra meter ifrån mig å utför sitt arbete gör inte saken sämre... men jag ser inte så långt, vägen kröker sig dessvärre....haha...å sååå kåt är jag inte på det att jag stövlar ut å efter, nån gräns får man ju ha ;)
Dessutom äter vi lunch...jag å min bordsherre...

Sådeså

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hallådär! Shit, vi är ju nästan grannar nu ju, om du bor på Jönköpingsgatan?? Då måste vi ju springa på varandra när som...hihi.

Har du msn? Lite lättare att hålla kontakt på det viset ju...

Svara gärna på mailen, kollar inte lunar allt för ofta som sagt.

Ha det gott!



//Jessica

2008-09-02 @ 12:19:54
Postat av: Sicka

Haha, är det såpass? Du kan adda mig på msn, sicka[email protected] :) Vad häftigt!

Kramen :)

2008-09-02 @ 13:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback