Where is my love?

Ätit go middag, gratäng med sallad å burkcola... kändes eländigt att öppna en flaska rödvin innan utan att få dricka, bara hutta i lite i matlagningen :( det luktade gooooott!
Men cola är oxå gott :) Köpte på burk för det känns lite lyxigare än en petflaska...
Slökollat tv...bland annat på Extra Extra där den här låten gjorde sig påmind, en av mina stora favoriter då den kom <3
Och vart är mitt hjärta? Tydligen ute å käkar, turkisk afton med magdans typ...haha
Idag hade de varit på Hamam :) Kan inte ens se mig Mange där...en karl som knådar på honom (han hade knipit igen ögonen hårt då han klämde på insidan av låren!) å går på hans rygg!
När jag ringde hade han å B svept lite raki så han vart allt lite fnissig :) sötnöt....me miss you! 3 dagar avklarade, två kvar!

Jag är skitnöjd med håret såhär långt :) Känner mig faktiskt lite söt...   :s

Sitter här å klappar magen, kollar på tråktv å ska nog ta å äta lite chokladglass...köpte även sura band på rulle... men risken finns att jag förstör tungan som vanligt ;)
Ska försöka hålla mig uppe lite längre ikväll, jobbar ju i helgen så jag ska va oppe läääänge då...lika bra å försöka rubba några timmars sömn åt "rätt" håll iaf. Borde inte bli svårt när jag sovit i em, men jag sitter här å gäspar som en tok nu redan...


Sa jag att jag köpte en fin scarf å strumpebyxor idag? jättefin blå/grön scarf.....är inne i en väldigt blå och grön period nu märker jag...rött är som bortblåst! Tänkte ha strumpbyxorna till min nya (iofs röda haha) tunika. Köpte ett par i mammamodell å ett par vanliga för å testa. Har ju ändå inte hittat några stövlar...osäker på om jag kan ha mina svarta mockastövlar i år....de satt tajt över vaderna redan förra året ;)
Köpte även trosor (igen!) och ett halsband med lång länk...tänkte ha bolasmycket i den...men vi får se...gillade det som satt på från början oxå faktiskt. Dags å hålla i pengarna nu....rann ju iväg några tusingar igår "bara sådär"

Vafan....är det krig här i stan?! DANSKARNA ANFALLER?!!?? Åska? Fyrverkerier? Ett jäklars liv ute iaf...


Glass å surisar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

SA ju att du va SÖT när ja såg dej :P

2008-09-27 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback