Det där med klänningar...

...det är fantamig inte min melodi! :(
Rantat runt på hela jäkla stan och jag har hittat två halvljumma kandidater...båda i mörklila, märkligt nog?
Får väl ge Välas butiker en ärlig chans senare i veckan...kanske... :(
Nu är jag trött i benen, hungrig och less så jag slappar i soffan med en stor tallrik nyttigheter (jo det är sant, jag är faktiskt inte ironisk för en gång skull!) och Eddo sover vidare ute på balkongen.

Tidig morron idag oxå....bahh! Tydligen en ny härlig dagsrytm vi hamnat i....tur jag går å lägger mig vid 22 numera.

Igår gick vi bort till Dalhem å fikade å tjötade lite med Angelica och Amir, tack för fikat :)
Blev en bra runda igår oxå med andra ord...dags å jobba av röven Svensson!
Väl hemma stod kryck-Liza i trappuppgången å väntade på oss ;) Så munlädret smörjdes rejält igår kan jag lova!
Var alldeles för längesen vi träffades nu, mkt å prata om.
Om jag glömmer att gratta dig imorrn Lizahönan så grattar jag dig här och nu ;) KRAM♥

Näe, bäst å äta upp i lugn å ro innan den lille mannen vaknar :)


Ser ni Amirs blöta pussmärke i pannan?!?! Snälle E som bjöd på ;)


Kommentarer
Postat av: Lajzan

jag blir ju alldeles rörd här nu ju ;) haha tack tack :)

2009-08-19 @ 18:16:43
Postat av: Fru Evelina

åh vad bra att han gillar gymmet! det verkar ju himla bra eftersom bebisen kan leka i det i flera olika positioner =)



vårt namnförslag kommer nog få fortsätta vara hemligt, slutprovet är ju när han kommit ut hihi...

men visst är det ganska mysigt att kalla bebisen för nåt annat än just bebis eller den osv =)?



hoppas du hittar nån fin klänning!



kram!

2009-08-20 @ 12:21:33
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback