Glamour

Varit mer eller mindre vaken sen 5 i morse, det ÄR inte morron då Edvin, det är NATT!
Försökt dricka mitt kaffe tre gånger, alltså micrat om nybryggt två ggr
Tvättat tvättberg, väntar nu på att det ska bli torrt i torkrummet
Det står en portion oäten
gröt på diskbänken - Edvin har plötsligt matvägrat
Mina puréer gick inte hem nån av dem
Trodde dum nog att han skulle vilja ha lite yoghurt och macka, det ligger nu utsmetat över soffbordet
Mosade en kiwi som han vägrade äta annat än med gaffel
Konstant gnällande och tjurig unge
Nerbajjad bodysuit i handfatet
Unge snabb-badad innan man fick rusa ner i tvättstugan, no more tvättstuge-incidenter här tack
Dvd-filmer över hela vardagsrumsgolvet
Fick i kiddo lite mat innan han fick tvångsövas, nu har han sovit 30 min...hoppas han sover iaf 1,5 h till
En fläck med Hipps Pasta Penne med tomat och squash på högra tutten, vitt linne....yeeey
Det där med att ha rena kläder är fan överskattat!
Precis ätit lite leftovers från gårdagen (tagliatelle och köttfärssås) ur en glassbox

Ska väl ta och svabba köksgolvet, hälla ur badvattnet, vika lite tvätt och sen kollapsa i soffan med en kexchoklad lagom till att Edvin vaknar och kör igång med gnällandet igen.

Vem fan har förbytt min goa unge???

I wish this day to be over :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback