Ljuspunkt!

Har en ganska så jobbig dag... vet inte vad det är, men jag har noll tålamod och känner mig allmänt låg.
Har städat och fejjat lite i köket, så bra det går med en mänsklig golvmopp vill säga.
Borde städa lite till, men jag har verkligen inte ork.
Gick å la mig tidigt igår oxå, men idag är jag verkligen tröttare än på länge. Tråkigt att gå här å dra, men jag orkar inte ta mig för nåt.

Upptäckte förut att jag fått en present av min käre sambo. Igår sa han "det hänger en påse till dig i hallen", jag tänkte väl kanske att det var en påse med kläder till Eddo eller så. Hans kollega brukar häva över lite kläder på oss å sen får vi ta det vi vill ha....tänkte ju liksom inte mer på det, var ju ingen brådska.
Idag tänkte jag kika på kläderna men upptäcker att det var ju en blomma!!!! ♥


Ljuspunkt en pissig dag, helt klart!

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Härligt, han har sina ljuspunkter din sambo ;)

2009-08-13 @ 13:21:17
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback