Monday madness!

Gaah, redan måndag igen.
Helger springer fort trots att man inte gör så mkt.

Vad hände i fredags? Inte mkt antar jag... Edvin hade ju feber och vi var bara hemma och mös/bråkade om vartannat.
Varit lite knorrande med sömnen igen, han har konstiga sömnmönster den där ungen.

Lördag...när fjortispappan och sonen vaknat upp för dagen tog det ett bra tag innan vi kom iväg å gjorde ngt. Det blev iaf lite mathandlande på Maxi och kollade på vagn på Babyproffsen. Givetvis fastnar vi för en vagn... men så fanns det bara det exemplaret vi höll i kvar, och den var röd...Jag älskar ju rött förstås, men vet ändå inte om jag är helsåld på idén.
Gör man ett dumt köp!?!?
Hade handlat ingredienser till den här. Så det pysslade vi med på eftermiddagen. Resultatet blev en väldigt hög cheesecake men smarrig :) Vi hade dock bara vanlig vit choklad i och jag saknade lite syrlighet, så nästa gång blir det med lite lime eller citron i.
Tacos på kvällen och kollade på Djävulens Advokat....we like Charlize you know ;)

Söndag...städa, städa, städa...promenad och gunga med pysen och sen på kvällen tvättade jag. Det var min dag det...
Hatar som sagt söndagar!

Idag vet jag inte vad vi ska göra... funderar på att packa in lilleman i bilen å dra till Väla en sväng. Kolla vagn på Babyland och sen kika efter klänning...Bröööl så tråkigt, men jag MÅSTE.


Igårkväll rök tradera-oskulden...jag budade hem ett höstkit till pysen, bara sålt innan ju men nu ska jag sälja lite till å spara ihop så jag kan buda vidare ;)

Jahopp, passa på å stöka ihop lite lunch medan gnällfisen sover (jo han är tillbaka stundvis...me no like!)



Nöjd kille som i smyg gnagt sönder en tidning (?) vitprickig i hela fejjan :(  Han gillar att leka med pappans musik-dvds, den som är uppmärksam ser att valet för stunden är Maidens Rock in Rio ;)
Det ligger dvd:s precis jävla överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback