Mysdag!

Åhhh, jag blir helspattig i hela kroppen när jag tänker på gårdagen :)
Äntligen fick jag en reminder om hur jäkla go min unge EGENTLIGEN är ♥
Han var huuur mysig som helst, inga som helst problem med att sova och glad och busig hela dagen utan nåt gnäll alls knappt. Jag VET ju att han finns där, så störigt att det där gnället tagit över min goa pys i en hel veckas tid!

Ännu en tidig morron, halv sex började han böka runt och efter en flaska välling fick han bara än mer energi (vilket ju inte var min avsikt direkt...) så det var bara å gå upp så mannen i huset fick sova ifred utan en illbatting som drar i örat eller pillar på nipplarna ;)

Idag har det varit lite fram och tillbaka i humöret, han har sovit 45 min nu iaf.
Planerna för dagen är att träffa A&A en sväng på nån lekplats för lite fika å mys.
Sen i eftermiddag/kväll hoppas jag få ihop en kaffedejt med den lite halta och lytta Liza som jag typ inte träffat på hela sommaren...

Nu ska jag byta sängkläder, tycker det är för räligt att sova på/i vanliga bomullssängkläder nu när man är van vid att ha satin!

Tuddeloo





Kommentarer
Postat av: Emma

Hälsa A & A från oss. Ha det så trevligt!!!!

2009-08-18 @ 10:15:11
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi hade den kamouflage-färgade i storlek 80 hela vintern. Helt perfekt var den. Lite stor i början av vintern såklart. Oscar vägde 10,4 vid 1 år (januari) och var 77 lång. Rekommenderas. Frågan är bara nu om man ska ta 90 eller 100. Hm.

2009-08-18 @ 21:10:51
Postat av: Lajzan

Himla roligt att träffa dig/er snäckan,, :) nu får de ske med lite tätare mellanrum,, :)

Kramkram

2009-08-19 @ 10:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback