Oh Lord...

...won´t you buy me a Mercedez Benz...
Nä det var inte alls det jag skulle skriva egentligen, men fantasin rusade iväg lite.
Meningen från början var bara att ge sken av mitt sinnesmod just nu, och ja, det kan sammanfattas med OHHH MY F*CKING LORD!!!

Jag blir fullkomligt gråhårig... my son drives me crazy!
Vi är nu på hemmaplan igen och här är ju inte klåfinger-anpassat direkt...han är fantamig på precis ALLT!

Vad har då hänt sen sist?

Universeum och Liseberg....jag å Mange vann varsin storvinst på chokeladhjul, så om nån är sugen på Mjölkchoklad eller Kexchoklad, just come on over!
Edvin tyckte akvarierummet på Universeum var intressant, samt att dra i alla växter i regnskogen det mesta annat gick honom förbi. Vi valde en not so great dag där på Universeum så de rådde alla att låta vagnen stå, så vi gick å bar på pys hela tiden....aj! Men Gud så behändig han är som finner sig i det, och sen sitta stilla i vagnen några timmar på Liseberg utan större dramatik.
Dagen efter var det Gbg igen, mötte upp Henke och Sanna på deras hotell...vilket hotell sen! Jaiks ;)
Vi käkade i den mysiga restaurangen innan Stella tog oss ner till stan där vi kom in och fick se att vi hade superbra platser! En toppenkonsert var det även om det blev lite däst stämning när de spelade sina nya låtar.
Hem igen mitt i natten där lillepys hade sovit sen 19 och varit ett riktigt mönsterbarn :) Tack farmor och farfar <3

Sen har vi varit en vända i Goodridge hos mina päron för att i förrgår komma hem sent på kvällen.
Igår åkte vi upp till Halmstad för att försöka njuta lite av det fina vädret samt hämta hem lillis gåstol som inte fick plats i det smärre flyttlass vi samlat på oss. Fick ett sista (?) bad i havet och även pys badade upp till blöjnivån.
Handlade hem lite mat i Mellby på vägen hem och nu är vi här typ...

Idag kommer mina päron ner en sväng för att tura med oss, och innan dess ska jag till bilprovningen med Stella...wish us luck!

Näe, nu vill pysas ha lite gröt och sen sova lite innan det blir fullt busläge igen ;)




Kommentarer
Postat av: Angelica

JAG KOMMER!!!

2009-08-07 @ 10:30:34
URL: http://frubegovic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gäller erbjudandet även efter den 22 augusti:P



Välkommen hem till skånaland igen:) Nu får vi se till att bli bättre på att ses!!

2009-08-07 @ 12:22:21
URL: http://sofiesofie.blogg.se/
Postat av: Evelina

åhh...choklad...jag kommer direkt! ;-)

trevlig helg!!

2009-08-07 @ 15:23:48
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: CiliaH

Willkommen zurück i Skaaaane :D Som ni har varit saknade. Nu hoppas jag att vi kan ses snart igen.



KRAM

2009-08-07 @ 20:53:29
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback