Punka

Måndag igen, en dag som började tidigt återigen. Väcktes kvart i sex av en hungrig pys som efter lite välling inte alls tänkte somna om :s phuu
Vilken tur då att jag gick å la mig tidigt igår....dah

Ingen rast ingen ro... Eddo sover en sväng, han måste verkligen vara utpumpad så som han flänger runt å pillar på precis ALLT! Jag blir helt matt av att bara övervaka detta överaktiva barn...
Den lille spjuvern vet ju sååå jäkla väl när han gör bus oxå ;)
Han har förresten förstått det här med att härma litegranna nu! Å gissa vad?!? Hmm...ja det är väl sant att barn inte gör som man säger utan gör som man själv gör....han skakar på huvudet! ;)
Snart kommer väl pekfingret upp å "babbar" oxå...

Vi har återigen punka på vagnen! :( Såååå trött på den, vill inget annat än byta. Kan ju inte fara å pumpa dessa s*tans däck stup i kvarten?

Annars hade jag gärna följt med A&A en sväng upp till Väla idag, nu kommer de hit en sväng istället.

Idag har jag hunnit inventera lillemans kläder, storlekssorterat större storlekar och packat ner urvuxet. Märks att man inte varit hemma på hela sommaren, för jag upptäckte att jag packat undan stl. 74 för "senare bruk" innan sommaren och sen glömt bort dem. Men vips så var lilleman stor nog att ha 74 och nu har jag en massa bortglömda plagg att använda...skönt!
Blir ju ganska mkt ombyten numera :)

Har egentligen en hiskelig massa saker att slänga... återvinning, sopor, kläder till bättre behövande. Får väl springa med det ikväll när M är hemma... kan ju fan inte ens gå ut utan vagnen! :( blää

Näe, om man skulle vara lite duktig och ta vara på stunden man har tills pys vaknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback