Sämst-söndag + önskelista

Usch ja...Söndag idag å vi har inte gjort ett jäkla SKIT!
Åkte bort till B&H och dumpade av babyskyddet som de köpt av oss, det är väl det enda.
Jag uppskattar inte alls helgerna längre, tycker bättre om vardagarna.

Igår gjorde vi inte så mkt mer, gick en sväng på kvällen för att hyra film och ramlade visst ner på stan och tog med mat från Thai Corner med hem.
Efter många avbrott och säkert dubbel speltid fick vi då iaf se Män som hatar kvinnor finally.
Gillade filmen, levde upp bra till mina förväntningar.

Jaha...det börjar bli tjatigt med vad jag önskar mig i födelsedagspresent.
Varför blir det bara svårare och svårare för varje år som går? Hur i hela friden ska det gå då nästa år då (help me God) man fyller jämnt?!? Urk på burk!

Jag önskar mig iaf:


  • klänningen jag köpt till bröllopet nu i sep....sved i kassan så den skulle jag gärna vilja få i present istället
  • presentkort på Åhléns, Kicks eller Bodyshop möjligen...behöver helt ny uppsättning smink, ett under att jag inte dött av allt gammalt skit jag använder (jag griper efter halmstrån här känner jag...desperat behov av att känna mig snyggare då allt fler dagar numera är riktiga fuldagar)
  • en personlig almanacka, lägligt nog lyckades jag beställa den redan...275 kr kostar den och fakturan ligger å dammar i inboxen
  • en whirlpool microugn, sån liten å smidig...den vi har nu skramlar och lever rövare
  • finns det vinterjackor i butik än? isåfall en sån då jag med sorg i hjärtat nu FAKTISKT slängt min gamla kära trotjänare
  • säkerligen en jäkla massa saker, men jag kommer inte på mer nu...ok?
Näe, det är väl läggdags här gissar jag. Den lille mannen tycks vakna tidigare å tidigare numera, eller är det kanske jag som är tröttare å tröttare bara?
Bad på mina bara knän (eller nja, jag tjurade och sa att idag får du ta honom) om en sovmorron imorse men hann bli så förbannad att jag till slut gick upp ändå....så jo, det önskar jag mig i födelsedagspresent. Tänk om man kunde få sova till nio?!?!
Dream on...


Natti


♥ Mitt livs kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback