Tooth Thursday :)

Ok, vi har ett hål!!! :)
Ett hål där det när som helst kommer att dyka upp ett vitt litet riskorn även kallat bissing! wheeeeey
Lilleman ♥
Äntligen lön för mödan på nåt vis...?

Han är som en klocka himself....somnar nästan på klockslaget åtta varje kväll, ska ha välling runt 00, sen vid 04 igen och så slår han upp ögonen och börjar busa i 280 knyck vid 7.
Favoritbuset är att dra oss i öronen/alternativt att sticka in ett finger långt in i hörselgången eller att svutta sin käre far ;) Jag brukar försöka hålla lilleman borta ifrån pappsen om mornarna för det är inte alltid den mannen är på så härligt morronhumör, men när Edvin fått sikte på nipplarna så låter jag honom hållas av ren jävelskap ;) mohahahaa

Kom aldrig iväg till Ikea som det var tänkt igår... vi kom helt enkelt fram till att det inte var riktigt läge än. Vi har ju anmält oss som intressenter till BoKlok-hus utanför Malmö och igår skulle de lottas ut på Ikea Bulltofta.
Men...det här med boende får vänta ett tag till. Får trängas här tills vi vet hur framtiden ser ut lite mer...

Vi åkte således till Maxi för att handla istället. Förut har det gått kanoners att ha Edvin i en sån där kundvagn med babystol i, men igår tvärvägrade han att sitta i den. Livsfarligt att behöva luta sig bakåt ju!!!
Så vi försökte ha honom sittande i en sån sits man drar ut i vanliga kundvagnar, men det är han för liten för då det inte finns något som helst stöd eller skydd på sidorna om sitsen :( Han sitter ju stabilt, men om han får för sig att luta sig efter något så ramlar han ju handlöst! Givetvis hade vi inte hans vagn med sig....
Så ja...handlingen igår fick gå i raketfart med en pys på armen.
Nu vet vi det iaf....man fick lära sig the hard way! :)

Tänkte att jag måste ju ge den hära serien True Blood en chans så jag såg på det igår. Tycker alla pratar om denna serie och jaaa, vad ska man säga? Kan inte säga att jag blev lyrisk direkt, inget "måste-följa-begär" alls.
Sån brukar jag vara, ser första avsnittet och sen dissar jag. Har svårt för serier som man måste följa för att förstå, ser hellre program som är fristående så att man utan ångest KAN missa ett avsnitt eller två.

Igår kom vårt första traderapaket :)

-Sicka goes modeblogg- haha





För mkt fritid?!?! JAG?!?! hihi

Nu ska jag pussas med Eddieboy!



Kommentarer
Postat av: Evelina

det finns jätte fina bo-klok hus i kävlinge, much better! nära dagis (2min att gå) och nära oss..så har ni ju barnvakt nära ;-) mina grabbar vill ju lära Edvin allt bus de kan hihi. trevlig helg! kram

2009-08-28 @ 12:52:55
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback