Tuesday trauma

Idag är jag sååå trött! När jag "vaknade" imorse var jag på vippen att gå ut å sätta Edvin i sin lilla lekhörna och gå tillbaka å dra täcket över mig och låtsas att han klarade sig bra själv....phuuu. Har ändå sovit ganska hyfsat inatt så vad denna trötthet kommer ifrån är ett stort frågetecken.

Bestämde hur som haver träff med Angelica och Amir på stan....det var återigen dags för klänningsjakt : /
Hittade en som jag gillade, men känner att 2000 lägger jag-som-egentligen-avskyr-att-ha-klänning inte på just en sådan.
På mina två jakt-tillfällen har jag nog lyckats springa in i ALLA klädbutiker i hela stan, secondhand borträknat då...
Men... idag slog jag iaf till och köpte den där jag hitta sist...den får funka! Nu ska den bara sys till så den passar perfekt.
Nu är det bara skor och annat krimskrams som ska klaffa.....bahh

Edvin får verkligen krupp när han är i sånna butiker (lik sin far?!?) idag fick jag stå och byta om i provhytten med honom klättrandes på benen :( Lagom svettigt!

Käkat lite gott och avslutade dagen med en glass innan vi styrde kosan hemåt igen. E sover vidare i sin vagn i hallen och jag eftersvettas lite....sååå kvavt å äckligt ute nu.

Förresten...vi hittar ingen vagn vi gillar så vi lägger ner det projektet...får dras med monstret vi har nu. Lägger pengarna på en bättre kamera istället tror jag.
Vi var ju lite sålda på den där röda båda två, men igår när vi åkte dit å skulle kika igen så var den go went gone...of course!

Näe, om man skulle ta å svepa lite vatten och fundera på vad man ska trolla ihop för kvällsmat?


Kommentarer
Postat av: Evelina

det är tydligen typiskt killar i alla åldrar att gnälla när det ska shoppas! kram

2009-08-26 @ 08:20:26
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback