Typiskt...

Schleten...varit en bökig natt :(

Gårdagen var ganska så mysig, men påfrestande.
Vid lunchtid gick vi ner till Söder för att köpa lite bananer på torget (så mkt lättare att promenera när man har ett mål). Det var vaaaaarmt samtidigt som det blåste storm så att solparaflaxet på vagnen blåste ut-å-in flera gånger :(
När vi ändå köpt lite frukt ( en klase bananer, 6 stooora äpplen och en påse med plommon för ynka TJUGO kr!!) och var i krokarna gick vi in på Lindex för att hämta ut Liberos gåvobox vi fick då pys var 6 mån... ett tvåpack pyjamaser i stl 80 fick följa med oxå...
Sen gick vi hem och pys somnade så gott och sov länge härhemma oxå ute på balkongen...skönt att ballen används till nåt, vi är aldrig där annars.

När han vaknat och jag tar upp honom känner jag att han ju är stekhet! :( Tempar och jojo, feber på 39,5 grader....lilla gubben!
Kvällen igår hade jag honom sen i knät konstant, jättemysigt men påfrestande då jag inte kunde göra ett jota. Kunde inte somna och sova vidare på egen hand i sin säng heller så jag fick gå å lägga mig med honom strax efter nio...bahh...kanske behövligt såhär med facit i hand för natten har varit ganska bökig. Mkt knorrande och stökande efter tappad napp och mammas närhet.


Mkt mammagos idag oxå lär det bli...så här planerar vi inte in något :(


Stor pojke nu... glad trots att han är "fuk". Mest nöjd för att jag blev så förvånad att han kunde ställa sig upp själv i sängen...aldrig sett förut. Varje läggningsförsök igår i egen säng slutade såhär...



Kommentarer
Postat av: CiliaH

Stackars lille "fuker" men söt är han!

KRAM

2009-08-21 @ 12:44:06
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Emma

Stackaren!

Hoppas denna dagen har varit bättre och att han är frisk snart!

2009-08-21 @ 16:11:57
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Icka

Nu ru Sicka är e slut på alla lugna stunder! Att resa sig upp är början på resten! :)

2009-08-21 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback