Up my ass?!?

Åhh jag är så trött, så trött, så trött!

Eddo strulade som sören inatt :( Började redan igår då han var jättesvår att söva för natten, vaknade flera gånger och var ledsen och inget hjälpte. Slutade med att jag fick natta mig oxå och lägga mig med honom i vår säng redan vid halv tio.
Men det hjälpte föga...han har varit orolig konstant hela natten!
Mellan 00-04 tror jag inte jag sovit mer än kanske tio min i stöten :( Efter välling vid halv fem somnade han iaf om och mig veterligen sov han till sju iaf.
Men nu är man färdig som artist!

Idag har vi inte hunnit så mkt, fattar inte vart tiden tagit vägen?! Tar så mkt tid när man verkligen måste kämpa för att få honom att somna. Tidigare var det ju bara att lägga sig nära honom i sängen och så somnade han på 2 min max!
Försökte rubba liiiitegrann på hans sömn idag iaf, hade bestämt träff med ett gäng mammor att vi skulle gå en skogstur i Pålsjö Skog och sen fika lite där. Men det var inte mkt spelrum där inte!
Hade han bara varit glad hade det inte varit några problem att ha honom vaken, men nu är han helt omedgörlig och bara gnäller och gråter för minsta lilla. Så han somnade strax innan 12 och då skulle jag hinna laga mat, äta mat, han ska hinna vakna igen, göra iordning oss och vara klara till 12.40 och det hann vi såklart inte :(
Sååå tråkigt!


Har iaf hunnit leka med gnällfisen en hel del och så har jag fått rensat lite i klädkammaren och vikt och ordnat upp kläderna som legat i stora högar.
Kokat äpplemos, katrinplommonpuré och aprikospuré har jag gjort... nu käkar pys (iaf tillfälligt) min k-puré och äpplemos vilket känns bra.

Sitter och njuter av en kopp starkt kaffe och en God och glad kexchoklad...det är fan helg, så jag äter vad jag vill ;)

Jag undrar om det står en skylt bak på min bil där det står "Ställ så nära du bara kan är du snäll" för både igår och idag har bilar stått right up my ass! Det är tur att det finns hyffsat med plats framför så jag kan köra fram lite, annars hade jag aldrig lyckats få i vagnen därbak...
Bilen igår hade nog inte mer än 20 cm mellan!

Ser att jag fått en handfull nya trogna läsare :) Welcome!

Näe...ska luta mig tillbaka, krypa upp i soffan och slökolla på lite tv.
Snart slutar väl sambon och vi planerar att åka norröver till stugan över helgen...(även om jag känner att vi egentligen behöver vara här hemma och barnsäkra....men jaja...)

So long!



LET´S ROCK YOU MOTHERSUCKERS! ;)

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Du var allt saknad idag.



Kram vännen!

2009-08-14 @ 16:52:44
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Emma

Ja visst är det kul när man inte kan öppna bagageluckan för att folk står alldeles för nära. Been there.. Hatar det.



Länge leve KISS =)

2009-08-15 @ 13:33:40
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback