Vilde

Usch näe, det går lite fööör fort allting nu känner jag!
Ertappade pysen då han är i full färd att ställa sig upp mot vår säng... hilfe :s
Min älskade lille bebis är verkligen long gone :(
Vi har tagit en lång promenix idag då vi gungat i inte mindre än tre små lekparker :)
Han älskar att gunga! Dumt dumt att jag inte tog med nån av kamerorna, blev bara några mobilbilder men jag vet inte riktigt hur jag för över bilder från mobilen? Har ju nyss hunnit lära mig skicka sms på den...typ!

Har stolt hållit mig ifrån onyttigheter hela dagen...men fan oxå, jag har käkat choklad nu ikväll :(
Onödigt!

Tror jag ska ta å gå in till mina pojkar (en sover å en kollar på tv) det var grymt skönt att somna tidigt igår.

So long

Kommentarer
Postat av: Evelina

ja visst går det alldeles för fort!!!! snart börjar han prata och då får du aldrig lugn & ro!! (eller så är dte bara mina barn som pratar konstant? har hört att de fått de efter deras mamma...jag som trodde JAG var deras mamma..men det kan ju inte stämma då ;-)) kram

2009-08-13 @ 08:49:12
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback