Wicked Wednesday

Man kan undra vad jag gjort för ont... någon högre makt måste känna stort behov av att straffa mig med en huvudvärk av en annan värld 2day.
Är jag stressad? Orkar inte ens känna efter, så mör är jag i pallet :(

Idag får nog bli en fix-å-trix dag....inga måsten, bara mysa med min lille prins.

Angelica tycker prompt att jag ska ha heels på bröllopet, så eventuellt åker jag till henne å övar lite... Som klänningsmotståndare är jag även en militant klackmotståndare, egeeeeentligen.
Tycker det är hur snyggt som helst på andra, men känner mig som en clown på styltor i det själv :(


Kanske dags att börja bejaka mina feminina sidor lite? Får fundera på det....fram tills jag beslutat mig ska jag kura upp mig i soffan och skriva en 2do-lista och matshoppinglista.



Bus med pappsen

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Uj uj uj som jag ställer till det för dig ;) Du blir skitsngg oavsett!!!



Kram

2009-08-26 @ 12:25:57
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback