Färdiga med etapp 1

Ja, nu har vi målat Edvins rum iaf... blev väl med de förutsättningar vi haft ganska ok. Det är nu inte bajsbrunt, sorry "nougat" längre utan vitt.
De som målat förut har ju varit riktiga klåpare, tråkigt nog...inte för att vi är några proffs, men det är trist att ens försöka göra något bra när det liksom inte går.

Innan gårdagens fredagsmys var jag och Edvin på barnkalas :) Tyra och Anton fyllde/fyller ju igår/idag så det firade vi förstås. Mkt trevligt med god mat och tårta.
Mysmiddag och Idol sen härhemma. Fick ju även en liten kik på mitt "frikort" på teven...Robbie Williams är helt klart mitt frikort!

Slår in lite julklappar och Edvin ska väl snart sova en stund tror jag. Mange är iväg och jobbar litegrann, hoppas han kan hjälpa till å få upp en hatthylla här sen.
Kvällen är obokad, blir väl lugnt härhemma.

Imorrn kommer Edvins mormor, morfar och morbror Henke för att fira vår blivande ettåring....gahh, var är min bebis?

Nä nu river han köket låter det som!

Trevlig lörda!

Kommentarer
Postat av: Jenny

OJ barnkalas redan när man fyller 1 år?? Blir tidigare å tidigare =\

Nyfiken på hur lgh ser ut!!!

Trevlig helg!!

KRAM <3

2009-12-12 @ 18:21:49
Postat av: Emma

Hoppas ni får det mysigt nu när släkten kommer ner och firar den lilla =)



Tack för i fredags så ses vi på tisdag :-D Kram

2009-12-13 @ 19:51:28
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback