Grattis min skatt! 1 år idag :)

Kan inte ens ta in i min hjärna att jag för exakt ett år sedan JUST NU låg på en förlossningssal i svåra plågor...haha
I den här vevan fick jag äntligen min epidural och var uppe och dansade på golvet ;)
Ikväll vid 22.38 var det precis ett år sen vi fick se vår skatt för första gången.
Det här året har gått fruktansvärt fort, ska det fortsätta i den här takten är han ju snart myndig!

Edvins egna dag började med att han i sovande tillstånd fick en grattispuss av sin pappa som for iväg till jobbet i ottan. Vi låg kvar och gosade oss till kvart i åtta då vi gick upp för att göra oss redo för en kort promenix med målet Folktandvården. Bra dag av pappan att boka om va? haha... men ut kom vi och kom precis i tid, tänkte inte på att det tar sisådär 4-5 min extra att gå härifrån juh!
Edvin var lite suspekt mot tandsköterskan men mjukades upp en smula framåt slutet då han fick en grön fin tandborste av tantan.
På vägen hem stannade vi på "vårt" Ica och "vårt" kondis för att köpa lite dricka och en not-so-hemmabakt tårta mao. Tack men nej tack, tårta vågar jag inte gärna baka!
Hem och stöka och böka lite till, svårt att få ordning här med Mr Hjälpreda...
Idag med posten kom det tre kort och ett paket till ovan nämnda. Tack så mkt för alla grattis ♥ Mr OsbÄck jr blev väldigt glad för sin post. *pikar Edvins mormor lite*

Så vid två ramlade dagens kalasgäster in :) Tyvärr fick två bästisar lämna återbud, trist men nu kan vi ju bjuda in vilka vi vill närsom.
Edvin fick fina paket, två stycken böcker som han bläddrat febrilt i här i kväll. Tack för idag tjejer och Amir :)
Nu har han hunnit med en kort nap och vi väntar på pappsen som ska komma hem. Några paket kvar att öppna.

Lite bilder har vi klippt av men som vanligt är jag dålig på att både tar kort och filma (hade iaf letat fram filmkameran...)


Kalasförberett - check!

Fick bli en snabb välling i soffan innan vi rusade iväg till tandläkaren

Sen fick han sitta å chilla i sin nya fina stol medans mamma svabbade golven

Friskar upp andedräkten innan gästerna kommer

Sofie var en poppismamma idag :)

Angelica och Amir mumsar

Köbekagan

Tack för fina presenter!

Trött Barbaboy tar igen sig efter kalaset, laddar batterierna tills pappa kommer hem och kalasar med oss ;)

 

Men nu är pys vaken och vill ha lite käk, hans vilja är min lag!

 



Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin stol han har!

Kommer gärna och trakasserar er i början av nästa vecka om det är okej? Kram och GRATTIS!

2009-12-15 @ 18:19:34
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Therese

Hallå! har du en trött kille nu då? har ni fått kortet från oss? kom ju inte håg vilket efternamn edvin fick men då skrev jag fel....ursäkta.

hoppas ni har haft en bra dag. tiden går så jäkla fort, Linus är snart 2år! fattar ingenting.... ha det gott många kramar till er!

2009-12-15 @ 22:40:26
Postat av: Icka och Oscar

Stort grattis i efterskott till Edvin. Vad fint ni verkar ha det i huset! Kram!

2009-12-16 @ 21:11:10
URL: http://ickson.blogg.se/
Postat av: Evelina

hoppas han hade en bra dag, men det ser ut så :-)

2009-12-17 @ 20:58:35
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback