Måndag

Måndag förmiddag och vi är i full gång med förberedelser inför morrondagen :)
Här ser ut som KRIGET med riktigt stora bokst
äver, men med lite hjälp av min kära familj så är vi ett steg i rätt riktning iaf. TACK ♥
De kom hit igår fm och stannade till tidiga kvällen. Edvin fick jättefina paket, god mat och tårta och mkt mkt gott sällskap. En riktig mysdag! Dessutom tog jag tillfället i akt och utnyttjade allas arbetskraft då vi satte upp hatthylla (finally1) och hylla, sängbord och lampa i sovrummet (finally2).
Mkt kvar att stöka med, känner av min rygg igen dessvärre så jag får nog allt försöka ta det någorlunda piano :( Edvins kalasgäster får helt enkelt finna sig i lite röra :/

Den lille mannen sov bara en sisådär 20 min på hela dagen igår, så när gästerna åkt fick han ett bad och somnade i mitt knä halv sju!
Vaknade väl igen vid niosnåret och var vaken till 23 då vi båda gick å la oss. Välling strax innan sex å sen vaknade han kvart i nio :P Mammas lilla hockeyfrilla ♥

Ovan nämnda klättrade precis upp i soffan här jämte mig och ja...låt oss säga att han inte luktar tårta :/
Så nu har jag lite annan business å stå i...

Tack snälla mamma, pappa och morbror Henke för en fantastisk söndag! Älskar er ♥


(om ni undrar varför bilder dröjer så är det för att kameran är urladdad (surprise!) och laddaren är puts väck...den liksom min bankdosa är lagda i en "smart liten låda som är lätt att hitta"...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback