På plats...

Hej hopp!

Vi är nu flyttade och på plats på T-street. Bök det var med direktbyte! Hon skulle in med sina saker och vi ut med våra och så vice versa på båda ställen...
Mitt ryggskott visade sig iaf vara en disk-utbuktning, kunde knappt hjälpa till med något alls i flytten :(
Igår fick jag en akuttid hos sjukgymnast och har nu övningar jag ska göra för att få den sablars disken på plats igen. Bull nog har jag även förbud att lyfta och böka runt och ska alltså VILA mesta möjliga....gaaah jag blir tokig!
Mange har ju därför fått vara hemma från jobb då jag inte kan ta hand om Edvin whatsoever :(
En person som håller koll på Edvin och en som bara går å inte får göra något = innebär noll uppackade flyttlådor och kliande fingrar...

Men men, vi är på plats och gillar läget helt enkelt...nu gör det för ont att sitta här så det är dags att röra lite på ryggen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, hoppas du blir bättre i ryggen snart! Att packa upp kommer ni hinna med iaf, vila du nu medans du har chansen! Kram

2009-12-01 @ 18:16:12
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Aj aj...stackare. Passa nu på att VILA. Du kommer ångra det sen annars ;) kram

2009-12-02 @ 17:56:39
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback