Tisdag på T-streetan

Gomidda tisdag!

Edvin sover middag och jag bara latar mig...det måste jag få ibland, även om jag ångrar det sen i efterhand. Annars är det så mkt "måsten" man vill få gjort medans vilden sover, men idag har jag ätit sen frulle och kikar nu på tv och msn:ar med Angelican.
Edvin verkar relativt feberfri idag, har inte tempat men han känns inte febrig. Han har sovit hela natten utan välling igen! Jag har haft en flaska vatten uppe som han fick dricka lite ur, blir ju törstig när man febrar ;)
Sovit GOTT och vaknade åtta...me like! Nu undrar jag bara om denna vällingbrist är feberrelaterad eller numera verklighet?!?

Ringt å lämnat återbud till min virriga sjukgymnast, usch jag vill verkligen inte dit mer... men hon vill ha en sista träff innan hon släpper mig säger hon, bara för jag var så tagen av smärtan jag hade. Fine...en sista träff får det väl bli nästa vecka.

Näe, nu börjar det faktiskt klia lite i kroppen...har inte ro i kroppen att lata mig!

Får se vad dagen erbjuder, kvällen blir i tvättens tecken...fan på tiden, smutstvätten tar över här på T-street! :s

Tänkte jag skulle se om jag hittar le camera och fota lite i vår nya hemvist sen...


ciao! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja ta gärna och fotografera nya hemmet. är nyfiken ju!

Hoppas han blir helt frisk snart. Kram

2009-12-08 @ 21:43:55
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Linda Jönsson

Lukas slutade amma i samband med feber, så hoppas att E slutar med vällingen på natten nu!

2009-12-08 @ 23:02:38
URL: http://krabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback