Vi är sjuka...

...så här är ingen febril aktivitet direkt :(

Feber, hosta och rinnande näsa på lilleman och gnäll gnäll gråt gråt... Mamman lider mest av hunger, sömnlöshet, duschbrist, huvudvärk och sympatier för min lille kille.
Här ser ut som kriget då jag inte får ngt gjort alls, Edvin sover bara på mig om ens det och skulle jag få för mig att diska eller laga mat så drar han brallorna av mig där han hänger.
Mange har åkt hemifrån halv sju på morronen och kommit hem 21-22 om kvällarna...jävla Malmökontor!

Meeeen, vardagen får helt enkelt funka...

Vi har yttepytte ljusglimter i vardagen iaf, det blir mkt gosande i soffan.


Hallå vem pratar jag med??


Kommentarer
Postat av: Therese

Så söt. känner igen den där stilen.....Linus går oxå runt med telefon, miniräknare eller tv doser å babblar en massa fattar ingenting!

2009-12-19 @ 16:31:14
Postat av: Emma

Krya på er!!!

2009-12-20 @ 11:38:00
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Annica

Krya på er nu va!? Inget vidare att vara suuuk ju... :(

Varm kram från oss <3

2009-12-20 @ 15:10:00
URL: http://fruitloop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback