Baba ganoush

Tjipptjohej!

Idag har vi varit på fika....igen...haha...mitt viktmål fram till sommaren kanske blir lite tufft trots allt om det ska fortsätta med dessa fikor?! Men trevligt har vi iaf.
Var hos Angelica o Amir idag och det bjöds på gotte, nån god kaka bl.a som jag fortfarande inte kan uttala (?) utan kallar baba ganoush (vilket är sjukt roligt att säga...testa vettja...och JA, jag vet att det är libaneskäk!)
Smet alltså ifrån pappsen i några timmar, men det verkar inte ha gått nån nöd på honom. Hittade honom här hemma framför teven...bakom sitt kära trumset.

Jag o sparven (kärt barn har många namn) har vilat härhemma, trots att han sov bort 80% av fikadejten...resterande 20% tror jag vi spenderade bytandes blöja...haha...fick "pudra näsan" ett antal gånger under de 4 timmar (?) vi spenderade hos A&A.
Hunnit med å ringa å boka klipptid oxå...hade turen att Johanna hade tid till mig imorrn fm, passa på när Mange är hemma liksom. Får väl se hur det kommer funka :s Runt lunch brukar han sova ganska hårt...hoppas så även imorrn.
Ska bli såååå sjukt skönt att få bli fixad i barret...ser rent förDJÄVLIG ut i håret :(

Började läsa en bok igår...handlar om sekter och hemliga sällskap. Hann väl 3-4 sidor innan mina ögon gick i kors...inte läst en sida sen lilleman föddes så det var minst sagt på tiden!

Dags å hutta över kiddo i sin egen säng å inta fosterläge myself ;)

Dyker nog upp lite pics från fikan imorrn...

Natti


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback