Bittersnipa

Haha...får ju vårda mitt språk nu när jag vet att både mams/paps å svärmams/svärpaps ramlar in här å läser då och då ;)

Har skickat mail till Hbg-hem och visat mitt missnöje, får svaret "Hej Jag behöver veta var du bor för att kunna hitta arbetsorder." Spelar det nån roll...??
Inget "Det var tråkigt, vi ska genast dyka ner i ärendet och se vart det gått fel. Var bor ni nånstans?" som man kanske hade hoppats på...eller nåt i urskuldande stil iaf.
Passar de sig inte får de ännu ett besviket mail där jag ska yttra mig om hur besviken jag blev på responsen...haha

Det är minsann inte lätt att behaga Svensson!

Fredag! Uppe med tuppen och tvättar...den tvättar tydligen inte sig själv, jag har ändå väntat ut den braaa länge nu :( Dessvärre är detta en sysselsättning Edvin tycker är urtråkig, skriker helt sonika så mamma blir helt genomsvett där nere. Varken att hänga i bärsele eller sitta i bilstolen fungerar för vår herre.
Så påminn mig (återigen?!) om att aldrig mer tvätta när jag är ensam med puttifnask!

Nu har jag varit duktig och beställt tid för efterkontroll...hujedamej, sånt drar jag mig för!
Känner mig väl hyffsat kurant och återställd dock, bara ryggen som kärvar lite.




Ska väl se till å beta av lite fler 2-dos på veckolistan, många punkter kvar och dessvärre många som följer med vecka efter vecka :( många av dom går inte göra på dagtid då man har kiddo å tänka på.
Byta lampor på bilen, kånka ner/upp extrasängen och ett tungt å otympligt nattygsbord är inte att tala om...
Men städa, städa och åter städa funkar fint :)

Mat först sen städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback