Blir lite smått insane!

Gahh...precis duschat...med Edvin : /
Dumpade honom i soffan jämte M och hann med nöd å näppe stänga toadörren efter mig då han börjar gala...nonstop till jag tog upp honom i famnen.
Tokmammiga unge!
På kvällarna hamnar M precis i den där härliga "jag-är-trött-och-tjurig-men-vägrar-somna-utan-att-någon-valsar-rundor-med-mig"-period då han kommer hem och då skriker han sig blå om M skulle gå å sussa honom....
Mkt till avlastning på helgerna är det alltså inte heller tal om :(
Nu är det ju absolut inte så att jag vill "slippa undan" Edvin, absolut inte för jag älskar att vara mamma...men det hade ju varit skönt att kunna få ta en ordentlig dusch och få bara vara vanlig människa i 5-10 min.
Skärpning pojken! :)
Pappa funkar minst lika bra han oxå...trots att han saknar boobs!

Lördag
idag...inga planer alls på schemat. Jag har suttit å fixat å trixat lite på förmiddan... me and E har plans ;)
Propsat på å ha honom i sin säng hela natten nu oxå och jo, jag får erkänna att jag sover BRA mkt bättre så.
Tror han fick skutta över till oss vid 7...å sen ville han inte sova mer så HEJ vilken tur att jag gick å la mig innan 23 igår!
Kvällen bestod av pizza och finalen i På Spåret. Vi försökte på oss på en specialare som inte gick vägen...tänkte att vi tar E iklädd jama å ytterkläder med oss i bilen så somnar han och sover för kvällen sen så vi får käka pizza å mysa ifred.
Men lång näsa fick vi för gissa vem som slår upp sina PIGGA blå när jag tar ur honom ur bilstolen och har förnyad energi? Kall Ciao Ciao är ju dock en Ciao Ciao...

Nu sover prinsen här jämte så jag ska väl göra oss lite pasta eller nåt till lunch, sen får vi se vad som händer resten av dagen :)
Hade velat åka upp till Småland, men det har kommit lite väl mkt snö för en roadtrip tycker jag.

Edvin fick paket från min faster B-M och kusin Christin som vi hämtade ut igår förresten! :) Tackar så mkt!

Maaaaaaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback