Hej!



Idag gick vi ner till stan och BVC....huuu vad det blåste! :(
Kiddo växer som han ska, nu är han 61,5 cm öh och väger 6010 g. Har sovit gott i vagnen både på vägen ner och hem. Passade på att lösa in mina plusgirobetalningar på banken oxå...fullt med folk på söder så jag chansade att ta banken nere i stan och där var det jackpot ;) Inte en kotte! haha
Synd jag inte prackade med mig mina presentkort, hade kunnat shoppa lite då jue...

Varit en ganska jobbig natt, var på vippen å ringa å avboka bvc för mitt huvud höll på å sprängas...sååå trött! Lagom lattjo att försöka söva en övertrött son i över två timmar när man helst av allt bara vill dra täcket över huvudet och glömma bort vart man är. Envis unge som inte ger sig förrän han får somna med boppen i munnen...grrr!
Gissar på att vi kommer kollapsa inne i bingen efter lunch...
Mojjan är lite mör i höfterna efter promenixen...behöver med andra ord röra på mig å mjuka upp höfter å röva!

Nu ligger nån jämte och "skäller" på mig...


over and out


Kommentarer
Postat av: Jenny

Han e så j*vla SÖT =)

2009-02-03 @ 14:16:09
Postat av: LEIA-MAJA

oj vad han växt.....och jag kom på att jag nog aldrig skrev GRATTIS!!!!! SÅ GRAAAAAAAAAATTIS!:)



Ja det känns att det börjar närma sig.....nu är jag sjukt trött på min kropp måste jag säga.



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback