Nöjd nöjdare nöjdast!

haha, böjer man det så svenskafröken? eller böjer man med mer och mest? :s

Tjipp tjohej!
Här sitter man i soffan och drar ut på tiden framför datorn för M sitter jämte å bara väääntar på att jag ska bli klar...hihi!
Haft en bra dag idag :)
Var ganska slut i morse så det blev en soft morron utan större aktiviteter. Pälsade på oss (kommit skit-snö inatt..) och valsade ner till stan där vi mötte upp Matilda och Amir (med morsor förstås) och vi fick en guidad tur bland smultronställena i stan ;) Hittade lite good shit på rean! Brukar inte kika in på Lilla Helsingborg men nu hittade jag en mössa, ett par tossor och en body för endast 165 spänn :)
Tycker så mkt om mössan vi fick av svärmor/farmor så när jag såg en likadan fast grön och i större storle
k så slog jag till...30 kronor! Helt galet bra...haha. Hittade även en Katvig-body i sån bebisblå färg som jag kikat på å gillat som var nedsatt med 70%! Så det stod ju Edvin på den oxå...
Gott att "få" shoppa lite, även om det inte var till mig själv.

Som väntat började det kurra i magarna så vi hamnade på Åhlens å käkade/fikade. Snart ser jag nog bokstavligen ut som en semla! :s
Gick ner och hem från stan iofs... alltid nåt!
Nu har jag dock skoskav....aj, måste gått upp en stl i skor sen jag blev preggo?!

M har nattat Edvin ikväll, så han är såååå stolt :) Han kommer vara hemma nu to-fre så det kommer bli mkt pappamys, så jag hoppas få klipptid på fredag så jag kan få lite egenmammatid oxå....behöver jag!

Näe, nu ska jag passa på å duscha! Sen ska jag pussa på min käre sambo....fjäska lite inför allahjärtans... ;)




Kommentarer
Postat av: Svenskfröken;)

Svenskfröken anser att båda varianterna funkar :)

Tack för idag!

2009-02-11 @ 21:29:59
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback