Nytt nytt nytt

Fredagsfeeeeeeeeeling :)

Eftermiddag...jag bloggar/våtdammar, E sover och M väntar på datorn..haha...
Vi har köpt en videokamera som jag prompt var tvungen att RUSA in å hämta på Ica, så nu sitter han å läser tysk (?) användarmanual...visst måste det finnas svensk eller engelsk?
Förmiddagen har jag spenderat hos frissan! :) Sååå skönt, men aj vad jag saknade min pojk! Aldrig varit ifrån honom längre än vad det tar att gå in på Ica å tillbaks å nu var jag borta i nära 3 timmar... kände mig halv :(
Grät en fånig skvätt när jag kom hem och pussade sönder hans goa kinder ;)
Hade gått bra härhemma tydligen, han sov bort två timmar och den sista timmen hade gått ok...lite lissen i ögat hade han varit men det gick över när han hamnade på skötbordet.
Nu känner jag mig inte så risig längre, fyfan som jag såg ut...skämdes när jag satte mig i stolen och vi kom fram till hur längesen det var jag klippte mig.
Johanna fick fria händer både vad det gällde färg och klipp och jag blev riktigt nöjd...som vanligt :)

Härligt solväder idag :) Får se om vi hinner komma ut på en skön promenad innan solen går ner.

Näe, jag ska väl inte dra ut på det utan lämpa över datorn till karln....å fortsätta våtdamma ;)

Lovade lite bilder...men blogg.se verkar klydda så det får bli senare!

tjipp



Kommentarer
Postat av: Jessi

Hallådär... jag har också spenderat min förmiddag, eller ja, ca 40 min iaf hos frissan, vid namn Johanna! :-) Samma kanske?? Gudomligt skönt att vara nyklippt.



Ha en skön fredag!

Kram

Jessi

2009-02-13 @ 16:41:55
Postat av: sicka

Ja det är helt sagolikt! Fick gåshud när jag låg i vasken ;) Jag går till Johanna på SolidHair, du?



Trevlig helg!! KRAMAR

2009-02-13 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback