Otäcking...

Jag tycker hon ser sååå läskig ut, hon den dära Arboga-mördaren :( brrr...ryser nästan bara jag ser henne!
Skönt att hon kommer va inburad i ganska många år framöver!

Oj, det var inte alls så jag tänkt börja skriva idag...

TRÖTT idag! Svider i ögonen...inte ens två koppar kaffe verkar fungera!
Ska strax ta å göra mig i ordning, är bjudna hem på lunch hos Matilda och Cecilia :)
Suckade HÖGT när jag gick upp i morse och såg att bilen är täckt med snö...blir så less! Var så mysigt för nån dag sen när man vaknade och hörde fågelkvitter utifrån, där dessutom SOLEN sken! Då trodde man näääästan våren var på g...

Kom iväg å köpte blommor
igår, M passade på å köpa en väska till kameran... annars hände inte mkt förrän på kvällen då vi köpte med oss thai och besökte P&M. Pysen fick åka med å i förebyggande syfte med pyjamas på...och sov givetvis igenom hela besöket. Vaknade inte förrän runt tolv :)

Det spelar liksom ingen roll när han somnar för natten men klockan 4 och framåt är otroligt jobbiga.... han gnäller->får ny blöja-> han gnäller fortfarande ->får mat ->okynnesäter tydligen så han spyr ->gnäller ->sparkar/rivs/slåss -> gnäller -> får komma upp i famnen ->gnäller...gnäller och gnäller tills han till slut somnar.
Inte vill han väl gå UPP redan då? Det är ju då en annan är som mest väck av trötthet :(
Samma visa varje natt...

M gick upp okristligt tidigt idag för att åka till Kristianstad där han tydligen ska hjälpa till med nåt på det kontoret...urk!

Nu är pys lite pissed.... ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback